- 6.–8. 12. 2024
- 6.–8. 12. 2024
- 6.–8. 12. 2024
- 6.–8. 12. 2024
- 6.–8. 12. 2024
Pro účast na MiQuiku se musíš nejprve zaregistrovat. K tomu budeš potřebovat propojený účet ve SkautISu (pokud ho ještě nemáš, můžeš si ho založit podle nápovědy na stránce is.skaut.cz) a chvilku času na vyplnění registračního formuláře. Nezapomeň si také přidat fotku do SkautISu, aby nám to usnadnilo kontrolu při vstupu.
1. Pro zobrazení přihlašovacího formuláře se přihlaš přes SkautIS.
2. Zadej přihlašovací údaje svého účtu ve SkautISu.
3. Po spuštění registrace najdi na stránce sekci Přihlašovací formulář a vyplň všechny potřebné informace.
4. Teď máš vytvořený svůj registrační účet.
5. Při spuštění registrace se ti odemkne možnost registrovat se i na subakce.
6. Pro správnou registraci musíš včas zaplatit svůj vybraný lístek (viz email).
7. Zaplať lístek podle údajů, které najdeš na svém profilu. Ověření přijetí platby najdeš na našem transparentním účtu.
8. Pro ty, kteří si vybrali mikulášský seminář, bude ještě jedno přihlašování na jednotlivé semináře. To také budeme oznamovat.
Přibližně týden před akcí ti zašleme podrobné instrukce mailem.
Doraž v prosinci na Mikulášský víkend!
1. Pro zobrazení přihlašovacího formuláře se přihlaš přes SkautIS.
2. Zadej přihlašovací údaje svého účtu ve SkautISu.
3. V sekci registrace klikni na Přidat podakci.
4. Zaškrtej, co všechno chceš přidat.
5. Zaplať podle údajů, které najdeš na svém profilu či v mailu. Ověření přijetí platby najdeš na našem transparentním účtu.
Žádáš o převod lístku? Napiš nám na e-mail: info@miquik.cz svoje jméno, jméno na které chceš lístek převést a ujisti se, že jste oba přihlášení přes SkautIS na našem webu.
Převádět je možné jen celý lístek i se všemi dalšími produkty (když máš lístek na Seminář, Taneční večer a merch, nelze převést jen Taneční večer).
Lístky přepisujeme jen do 5. 12. !
Chceš svůj lístek udat nebo nějaký potřebuješ? Vyřeš to pod příspěvkem na našem FB!
Používáme elektronické vstupenky. Stačí si v mobilu připravit QR kód, který najdeš na našem webu. Vstupenku si můžeš zobrazit nebo stáhnout přímo na této stránce či ve svém Profilu.
U vstupu na každou subakci proběhne kontrola, abychom ověřili, že vpouštíme právoplatného držitele lístku. Každá vstupenka je vázaná na konkrétní osobu, která si ji registrovala, a není možné ji předat někomu jinému.
Pokud zjistíš, že se nemůžeš zúčastnit a najdeš zájemce o svou vstupenku, převeď ji na něj. Jak zveřejníme později. Nejdřív si ale pohlídej, že se nový majitel přihlásil svým SkautIS účtem na našem webu, jinak ho v systému neuvidíme.
Ověření identity u vstupu bude probíhat dvěma způsoby:
1. QR kód – Preferovaná varianta, kdy naskenujeme QR kód. K tomu potřebuješ propojený účet ve SkautISu a aktuální průkazovou fotku.
2. Občanský průkaz – Pokud nemáš účet ve SkautISu nebo fotku, budeme ověřovat tvou totožnost občankou..
Abychom urychlili vstup, rozdělíme u vchodu dvě fronty:
První pro lidi s připraveným účtem ve SkautISu (rychlejší).
Druhá pro ty, kteří budou předkládat občanku (pomalejší).
Prosíme tedy o včasnou přípravu účtu ve SkautISu.
přihlašování na přednášky začne 18. 11. v 20:00