FAQ

Nestíhám zaplatit včas. Můžu platbu poslat s malým zpožděním?

Bohužel to možné není. Nezaplacené lístky totiž Skautský rezervační systém, který používáme pro usnadnění práce, automaticky maže po třech dnech od přihlášení (a malé rezervě pro průběh transakce).

Je nám to líto, ale snažíme se, aby podmínky byly pro všechny stejné a zároveň, aby se o nich vědělo.

Co dělat, když zjistím, že nakonec na MiQuik nemůžu?

To nás velmi mrzí, ale může se to stát. Nabídni svůj lístek někomu dalšímu. Zkusit to můžeš třeba na naší Facebookové stránce, kde určitě zájemce najdeš.

Můžu si odhlásit část Víkendu?

Pokud ještě nemáš zaplaceno, můžeš svou objednávku dle libosti editovat na stránce Profil. Pokud již zaplaceno máš, pokus se lístek někomu udat stejně jako v předchozí odpovědi.

Jak předat někomu lístek? Musí to jít přes SkautIS?

Je to úplně jednoduché, stačí novému majiteli tvého lístku říct variabilní symbol, na který si ho bude moct na některém z výdejních míst vyzvednout. Měj ale při prodávání lístku na paměti, že všechny tvé subakce budou vytištěné na jednom lístku. To znamená, že není možné prodat jen část objednaných subakcí bez toho, abyste si fyzicky lístek předali.

Když jsem platbu již poslal(a), ale později, podržíte mi registraci?

Tvou registraci bohužel nijak pozdržet nemůžeme, protože používáme Skautský registracní systém, který tyto včas nezplacené objednávky automaticky maže.

Co mám dělat, když už jsem zaplatil(a), ale propadla mi registrace?

Možnosti jsou dvě: zaregistrovat se znovu a následně napsat na miquik.info@gmail.com variabilní symbol nové objednávky s žádostí o spárování s již provedenou platbou, nebo požádat o vrácení platby v případě, že se Ti nepovede se zaregistrovat znovu.

Nenašli jste odpověď na svoji otázku? Zeptejte se.

Pro položení otázky se musíte přihlásit přes skautIS.